Nu vill vi samla så många som möjligt för en gemensam glad info-kväll och säsongsavslutning.
Vi bjuder på buffé från Timjan restaurangen och alkoholfri dryck. Denna träff ersätter Grön öl-kvällen.
Datum: 23 juni kl. 18.00 – sent
Plats: VOF-huset på Getterön, Lassavägen 1
Ta gärna med sällskap. Ju fler vi är som engagerar oss för naturen, desto bättre.
För att vi ska kunna beräkna mängden mat uppskattar vi om du anmäler dig till:
petter@lakestream.se
Vi ser fram emot en fin kväll tillsammans!
Hjärtlig välkomna!
Naturskyddsföreningen Varberg