Vi ville också tacka alla aktiva som planerat, genomfört och lagt många frivilliga timmar för ett lyckat resultat!
För att göra något nytt bjöd vi in till VOFs föreningsstuga (Varbergs Ornitologiska förening) på naturum. Med utsikt över fågelreservatet och solen på en klar sommarhimmel blev det trevligt mingel om allt möjligt. Restaurang Timjan hade gjort en fantastisk buffé som passade alla. Tack Wissam!

Vi var drygt 25 personer. Flera var redan aktiva, men även nya "nyfikna" kom, och möjligtvis väljer de sin arbetsgrupp de är intresserade av eller deltar i höstens kommande aktiviteter.

Flera av oss tar lite sommarledigt och laddar om. Vi startar upp verksamheten igen i mitten av augusti och planerar studiebesök, föreläsningar, exkursioner och nya projekt ska skrivas. Vissa av oss håller igång med Slåttern 25 juli! Se eget inlägg om plats och tider. Några nattaktiva fortsätter att pejla fladdermössen i sommar. Här kan du ladda ner programmet. Detta kommer att fyllas på när vi planerat färdigt. Håll koll i kalendern så länge. Vill ni ses tidigare så är det Grön öl 28 juli, kl 19 på Hotell Gästis.
Vi ses snart! Tack alla för ett fantastiskt fint halvår!
Styrelsen i Naturskyddsföreningen i Varberg
Arr för sommaravslutningen och info-träffen var Petter & Birgitta
Samarbete med restaurang Timjan, Varbergs Ornitologiska förening och Studiefrämjandet Syd.